Soutěž

Soutěž

01. 07. 2015

Sezóna nám skončila, ale letní příprava začíná již 1. července. Nasbírej nejvíce bodů a staň se "Nejlepším Žralokem léta 2015". Ti nejlepší budou slavnostně vyhlášeni a obdrží cenu za své výkony. Druhou cenou pro ně bude kondiční připravenost na relativně krátkou sezónu, která se bude hrát jen od začátku školního roku do Vánoc.

Každý hráč navštěvující turnaje obdržel pravidla letní soutěže. Pokud by se chtěli zapojit i další hráči, požádejte o vyplňovací arch.

 

 

Není to tak složité:

Vybírej podle oblíbenosti, délky trvání a samozřejmě podle bodového ohodnocení. Každý týden musíš splnit alespoň 3 úkoly - z každé kategorie jeden (Rychlost, Síla i Vytrvalost), aby se Ti počítaly body. Maximálně dva úkoly denně a žádný dvakrát v jednom dni. Badminton si můžeš zapsat jako kteroukoliv kategorii, ale vždy jen za bod (např. B Badminton = V1). A nezapomeň na dva povinné volné dny v týdnu. Svůj vyplněný arch nafoť nebo naskenuj a odešli do 3. září na voves.tom@gmail.com.
Popis jednotlivých úkolů včetně bodového ohodnocení (např. R1 Spurt na kole = 1 bod) a odhadovaného času plnění nalezneš níže. Pokud nebudeš trénovat Ty, bude trénovat Tvůj soupeř. Přistupuj ke své přípravě zodpovědně.
Hodně zdaru :-).

 

Rychlost

R1 Spurt na kole – zajeť dvakrát 4minutový spurt na 90 % - celkem 8 min,

R1 Švihy s raketou – různé cviky na 100 % (30 s cvičení, 30 s pauza) – celkem 3 min,

R1 Nácvik švihového horního úderu před zrcadlem – 5 min,

R2 Plavecký sprint – uplav 100 m na 100 % – celkem 2 min,

R2 Sprinty na bruslích – zajeť dvakrát 3minutový sprint na 80 % - celkem 6 minuty,

R2 Footwork – rychlá práce nohou 10 cviků (15 s cvičení na 100 % a 10 s pauza) – celkem 4 min,

R2 Poskoky na lavičce – 3 cviky (30 s cvičení na 90 %, 30 s pauza) – celkem 3 min,

R3 Poskoky na lavičce – 2x 3 cviky (30 s cvičení na 90 %, 30 s pauza) – celkem 6 min,

R3 Švihadlo – snožné poskoky bez meziskoku – celkem 3 min,

R4 Švihadlo – snožné poskoky bez meziskoku – celkem 5 min,

R4 Sprinty – 10 atletických sprintů na 100 % s volnou chůzí zpátky – celkem 7 min.

 

Síla

S1 Dřepy s výskokem - do vzpažení 40 x – celkem 1 min,

S2 Dřepy s výskokem - do vzpažení 60 x – ceklem 2 min,

S2 Odhody břemen - (plného míče nebo větších kamenů) 20 x na 100 % - celkem 3 min,

S2 Kliky s tlesknutím - pod tělem 20 x – celkem 2 min,

S3 Snožné přeskoky - přes řadu překážek vysokých po kolena 50 x – celkem 4 min,

S3 Namotávání - 1kg závaží 4 x na 80 % bez pauzy (jen nahoru) – celkem 3 min,

S3 Sklapovačky - 30 x – celkem 1 min,

S4 Posilování trupu - 5 cviků (30 s cvičení 30 s pauza) – celkem 5 min,

S4 Stupňované atletické sprinty - do kopce 12 x 60 m na 80 % - celkem 10 min,

S4 Vybíhání schodů - počítej jen čistý čas běhu na 80 % - celkem 4 min.

 

Vytrvalost

V2 Vysokohorská turistika – ujdi v horách 10 km za den – celkem 120 min,

V3 Vysokohorská turistika – ujdi v horách 15 km za den – celkem 180 min,

V3 Plavání – uplav 200 m na 70 % - celkem 4 min,

V4 Plavání – uplav 400 m – celkem 10 min,

V4 Vytrvalostní běh – 3 km – 15 min,

V4 Cyklistika – ujeď na kole 10 km za den – celkem 40 min,

V5 Cyklistika – ujeď na kole 30 km za den – celkem 120 min,

V6 Ultra-vytrvalostní běh – 5 km – celkem 35 min.

 

V případě jakýchkoliv nejasností kontaktuj svého trenéra. Dodatečně nebude možné přihlédnout na jakékoliv omluvy.